Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η πανδημία θα περάσει και όταν συμβεί αυτό, οι δυνάμεις που εδώ και δεκαετίες συμβάλλουν στην ανάπτυξη των ταξιδίων και της φιλοξενίας θα επιστρέψουν. 

Αυτό δήλωσε με συγκρατημένη αισιοδοξία ο διευθύνων σύμβουλος της Marriott International, Arne Sorenson μιλώντας σε διαδικτυακό Συνέδριο για το Μέλλον της Φιλοξενίας (Future Hospitality Conference), που διοργανώνεται από τη Σαουδική Αραβία, η οποία έχει φέτος την προεδρία των G20.

Ο κ. Sorenson τόνισε δε ότι οι άνθρωποι θέλουν να βγουν από το σπίτι και να συλλέξουν νέες εμπειρίες που αποκτούνται μόνο μέσα από τα ταξίδια. Οι δυνάμεις που συνέβαλλαν στην ανάπτυξη των διακοπών προ COVID θα επιστρέψουν και αυτό θα μας πάει πιο μπροστά.

Παρότι, όπως είπε, δε μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το πότε θα έρθει αυτή η περίοδος ή για το πότε θα φτάσουμε στα επίπεδα του 2019, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι τα ταξίδια θα επιστρέψουν. 

Η διευθύνουσα σύμβουλος του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδίων και Τουρισμού, Gloria Guevara, δήλωσε ότι η περίοδος αυτή θα μπορούσε να είναι το 2022, εάν οι παγκόσμιες αρχές μπορέσουν να συντονίσουν τις ενέργειές τους.

Ωστόσο, η Παγκόσμια Ένωση Αερομεταφορών- IATA προειδοποιεί ότι η ολική ανάκαμψη μπορεί να πάρει ακόμα και 4 χρόνια. Η ανάκαμψη στα ταξίδια μικρών αποστάσεων αναμένεται να συμβεί γρηγορότερα από ό, τι για τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Για το 2020, η επιβατική κίνηση παγκοσμίως αναμένται να μειωθεί κατά 55% σε σύγκριση με το 2019,

Οι αριθμοί των επιβατών το 2021 αναμένεται να αυξηθούν μεν, όμως, θα παραμείνουν 30% λιγότεροι από το 2019. Η πλήρης ανάκαμψη στα επίπεδα του 2019 δεν αναμένεται έως το 2023, ένα χρόνο αργότερα από ό, τι είχε προβλεφθεί αρχικά.

Ο κ. Sorenson δήλωσε ακόμα ότι τα επαγγελματικά ταξίδια δεν θα πληγούν στο μέλλον από τον COVID. Στην αρχή της υγειονομικής κρίσης, είπε, όλοι θεώρησαν ότι η δουλειά από το σπίτι είναι το ίδιο καλή με τη δουλειά από το γραφείο, όσο όμως ο καιρός περνάει όλοι δυσκολεύονται να παραμείνουν στην άποψη αυτή. 

Υπάρχει κίνητρο να είμαστε ενωμένοι, καθώς σχεδιάζουμε για το μέλλον και επεξεργαζόμαστε ποιες ερωτήσεις οφείλουμε να απαντήσουμε.

Επιπλέον, η τεχνολογία είναι ένα θετικό σημείο στην έξοδο από την κρίση. Η χρήση ψηφιακών εργαλείων κατά την επαφή με τους πελάτες έχει επιταχυνθεί. 

https://www.tornosnews.gr/tornos/taseis/47355-lampro-mellon-sta-taxidia-meta-ton-covid-vlepei-o-dieythynon-symvoylos-ths-marriott.html